نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

آرمات:برخی تیم ها برای ما کری خوانده اند| باید لهستان را ببریم تا سرگروه شویم

  • کد خبر: ۷۸۶۵۳
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
آرمات:برخی تیم ها برای ما کری خوانده اند| باید لهستان را ببریم تا سرگروه شویم
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان می گوید: با پیروی برابر هند نشان دادیم ایران فراتر از آن‌چیزی است که برخی تیم‌ها فکر می‌کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران معتقد است شروع توفانی در قهرمانی جهان نداشته اند، او درباره پیروزی برابر هند گفت: می‌دانیم در تمام تورنمنت‌ها بازی اول شرایط سخت خودش را دارد. ما هم شروع توفانی در بازی نداشتیم. بخصوص این که ست اول را خوب شروع نکردیم. بچه‌ها استرس داشتند و می‌دانیم که مهار استرس بازیکنان در این شرایط کار سختی است. اما با چند تغییری که ایجاد کردیم موفق شدیم استرس بچه‌ها را کنترل کنیم و به بازی برگردیم.
آرمات با یادآوری صحبت‌های سرمربی هند که گفته بود ایران را شکست می‌دهیم، ادامه داد: بچه‌ها در جو این صحبت قرار داشتند. حال آن‌که پیروزی در ست اول برای تیم ایران بسیار مهم بود. درنهایت موفق شدیم با چند تعویض گیم را ببریم. در ست دوم شرایط راحت‌تری داشتیم، ولی بازیکنانم در ست سوم بازی را جدی نگرفتند و به حرف‌های کادرفنی نیز گوش نداند به همین خاطر در چند امتیاز برابر شدیم. در ادامه، اما مجدد نکات لازم را گوشزد کردیم و بازی با بردیم. حالا دیگر برای بازی بعدی آماده می‌شویم.
او در پاسخ به این که کنارگذاشته شدن گواتمالا آیا تغییری در برنامه‌های تیم ایران ایجاد کرد، گفت: ۱۰۰ درصد تاثیرگذار بود. اگر بازیکنانم مقابل این تیم بازی می‌کردند، می‌توانستند زودتر در شرایط بازی قرار گیرند و چون مسابقه رسمی با بازی تدارکاتی تفاوت دارد. اگر مقابل گواتمالا بازی کرده بودیم، برابر هند می‌توانستیم بازی زیباتری به نمایش بگذاریم. کنار رفتن گواتمالا چنینی ضرری برای ایران داشت. اما خدا را شاکریم که بازی را با پیروزی تمام کردیم و نشان دادیم ایران فراتر از آن‌چیزی است که برخی تیم‌ها فکر می‌کنند.
آرمات افزود: دلیل این حرفم به این خاطر است که پیش‌تر تیم نیجریه و چند تیم دیگر برای ما کری خوانده بودند و گفته بودند مقابل ایران به پیروزی می‌رسیم. با این حال به عنوان سرمربی تیم ایران برای همه تیم‌ها احترام قائل هستم. امیدوارم بازی‌های خوبی ارائه دهیم و هم دل مردم را شاد کنیم و هم جایگاه والیبال ایران را به نمایش بگذاریم.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران در تشریح نقاط قوت و ضعف بازیکنان ایران گفت: در سرویس پراشتباه بودیم. گیم اول ۱۰ اشتباه در سرویس داشتیم و در ست‌های بعدی این اشتباهات را به عدد ۳ رساندیم. نقطه قوت تیم ما در حمله بود. ضمن این که توانستیم دفاع هند را دچار مشکل کنیم.
آرمات درباره بازی بعدی ایران مقابل لهستان هم گفت: لهستان حریف سرسختی است. در تقابل با این تیم باید برای سرگروهی بجنگیم. اگر لهستان را ببریم سرگروه می‌شویم روال راحت‌تری خواهیم داشت. امروز استراحت می‌کنیم و برنامه تمرینی‌مان را برمبنای تکنیک و تاکتیک لهستان منظم می‌کنیم. طوری بچه‌ها را تمرین می‌دهیم که روی نقاط ضعف لهستان کار کنند و نقاط قوت این تیم را از کار بیندازند.
او درباره برگزاری مسابقات در دوران کرونا بدون حضور تماشاگران هم گفت: همیشه در رقابت‌های خارج از خانه در مسابقات آسیایی و جهانی در سالن‌های بدون تماشاگر (ایرانی) بازی کردیم. اما اگر در میزبانی ایران، تماشاگر داشتیم، جو مسابقه کاملا متفاوت می‌شد. تماشاگران یار هفتم ما و نقطه قوت هر تیمی هستند. مطمئنا اگر خانواده بازیکناندر سالن بودند، شرایط زمین تا آسمان فرق می‌کرد. با این حال ما بچه‌ها را طوری آموزش دادیم که بدون حضور تماشاگران هم بتوانند کار خود را انجام دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->